top of page
  • Obrázek autoraFeki

Rack II. ADA MP2

Aktualizováno: 3. 12. 2023


Výměna lamp a čištění, při tom jsem dal pár detailních fotek.

Fáze Rack II. se blíží ke konci. Bohužel G-Major musí pryč, protože ve spojení s ADA je to totální žrout signálu. V Paraelním zapojení funguje dobře, ale protože má při řepnutí efektu nastaven tzv. (Fade IN a Fade OUT) vzniká mezi přepnutím presetu prodleva která se nedá akceptovat. Ve sopjení s E-530 nemá ale chybu, zatím zústává doma :-).

Každý se ptá proč jsi nepořídil raději to než to atd. Na koncerty a větší akce mám rack osazený Engly a GSP1101. Jsou ale akce, tzv. jednohubky, kde prostě není třeba brát velký aparát atd...

Proto jsem se rozhodl postavit si ještě jeden, kde jsem měl nastavenou prioritu, a to :

1) tube preamp,dva boxy a opět kompletně řízený midi

2) jeden sešlap = hotový zvuk včetně efektu

3) lehká váha.

Volba ADA byla pro mě záměrná, zvuk 80´léta, řízené midi, WAH, CHORUS,NOISE GATE, FX - řízená midi, kompletní ovládání přes controler FCB1010.

Kdyby byl ADA osazen ještě delayem, není už více co si přát. Narazil jsem na Flachback x4 , True Bypas , 100% přenos, tap tempo, midi.

Nebudu dělat recenzi, je jich plný YT a po prvních testech mohu říci 100% autentické. Takže jen lehké shrnutí. 16 přednastavených presetů , z toho 4 kousky si můžete sestavit sami, nebo stáhnout hotové od některých velikánů. Pro nastavení (můj případ) ohledně špatného přístupu je k dispozici Editor pro PC. Jsou osazeny 4. switche, 3x pro uložení nestavení z oněch 16 presetů, a jeden pro "tap tempo" .

Co se týká midi, tak bylo troch zklamání ohledně Program Change, které je bohužel nastaveno pevně na 1. Další rána byla, že vypnutí efektu (True Bypas) jde pouze manuálně, z TC-Electronic forum jsem zjistil že jeden preset ukládají jako "NIC". Takže pokud chcete řídit midi, zbývají vám pouze dva midi řízené presety.

Velké štěstí pro mě je že ADA má midi vypínatelnou FX :-))) , takže zůstávají mi opět tři.

Flachback x4 - " Tap Tempo" - velice potřebná věc, musel jsem provést zásah....



106 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

ADA MP-2

bottom of page